2021. máj 13.

Brutális támadás Jászapátiban

írta: Minden, ami politika
Brutális támadás Jászapátiban

A JÁSZSÁGI RENDŐRÖK GYANÚSÍTOTTKÉNT HALLGATTÁK KI A JOGSÉRTŐKET

 

A megtámadott 76 éves férfi nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedett. 

49103491_2259608917643079_7530448430175354880_n.jpg

 

Korábbi sérelmüket garázdasággal és testi sértéssel zárták le azok a cigányok, akik az idős házaspár szomszédságában élnek.  A hónapok óta húzódó zaklatásnak már többször a rendőrség vetett véget. 

 

A bántalmazott férfi felesége tett ki egy posztot arról, hogy mi történt az otthonukban 2021.05.12-én.

  

2021.05.13. Hajnali 2:23'.

 

Férjem a súlyos ütlegeléstől,- fejsérüléstől,- idegileg kimerülve próbál pihenni. Nekem sajnos "ügyeletben "kell lennem,- mert ha rosszabbodik az állapota,- azonnal kórházba kell vinni. Előre megjósoltam,- hogy Jászapátiból- "Olaszliszka lesz" Ma megtörtént. Délután - 15:45' - kor nyolc ablakszárnyunkat,- az utcai sziklakert- darabonként "több kilós "- szikla köveivel dobálták be. Férjem- Lédeczy János,- amíg én a 112-es hívószámon intézkedést kértem,- kimenve az utcára - megtekintette volna,- a kárt. Ugyanis mindkét szoba- "mintha bomba vágott volna be" .Amikorra a lakásban befejeztem a telefonos segély hívást,- indultam volna férjem után az utcára. Akkor már több sugárban,- ömlött a fejéből a vér,- pillanatok alatt- meztelen mellkasa,- szinte vérrel volt borítva. Két fiatalember,- agyba főbe rugdosta,- előtte leütötték,- majd a fejét a kőbe verték. Mentő szállította kórházba. Megszámlálhatatlan család- tag fenyegetőzve ,- hogy a következő én - és fiam leszek- akit megölnek.-. A helyszínelés órákig tartott,- addig az elkövetők családtagjai - vidáman- nevetgélve műlatták az időt. Köszönet minden hatósági- egészségügyi -politikus résztvevőnek. Egyenlőre több erőm nincs- reggel jelentkezem...

 

Lédeczyné

 

betort_ablak_2.jpg

 

 

A 39 éves nő a fiával, 2021. május 12-én a délutáni órákban és az  ingatlan utcafronti, dupla szárnyas ablakát egy sziklakerti kővel betörték. A fiatalkorú jogsértő az épületből kilépő tulajdonost ököllel egy alkalommal megütötte, amitől a bántalmazott elesett és fejét a sziklakert szélébe ütötte. Az anya-fia duó ezt követően távozott a helyszínről. 

A rendőrök elfogták és előállították a bűncselekmény elkövetésével megalapozottan gyanúsítható személyeket, akiket garázdaság és könnyű testi sértés vétség miatt kihallgattak.

Szólj hozzá