2022. már 31.

Hernyák Balázs gondolatai a 2022-es választásról!

írta: Minden, ami politika
Hernyák Balázs gondolatai a 2022-es választásról!

Csak a Mi Hazánk! Fel a győzelemre!

Hernyák Balázs ·
25 év küzdelem a haza szolgálatában (5 percben) - YouTube
Minden választás előtt meglepődök, hogy mennyien kérdeznek meg engem arról, hogy mi legyen. Kire szavazzunk? Többször tök egyszerű választ tudtam adni nekik, hiszen azt mondtam, hogy szavazz rám. Egykor a Jobbik vagy a MIÉP jelöltjeként egyszerű volt a válasz. Igazából az én életemben a politika mindig másodrendű marad. 15 éves korom óta a mozgalmi életet részesítem előnyben. Politikai szerepet akkor vállaltam, amikor úgy éreztem, hogy arra van szükség. Most nem éreztem szükségét ennek, a válasz viszont most sem nehéz! -Én ezzel az emberrel harcoltam rendőrök ellen a pesti utcán! -Én ezzel az emberrel vonultam cigánysoron mikor kardokkal, karókkal felfegyverkezve vártak minket! -Én érte aggódtam mikor elhurcolták a rendőrök! -Alapítója a mai napig leghitelesebb nemzeti radikális szervezetnek a B. S. - nek. Számomra nem politikus, hanem bajtárs, harcostárs, hazafi! Én rá szavazok!


 

 

Szólj hozzá