2020. feb 11.

Farkas Vivien Sály: Mi Hazánk Mozgalom

írta: Minden, ami politika
Farkas Vivien Sály: Mi Hazánk Mozgalom

A következő írást Farkas Vivien a Mi Hazánk Mozgalom sályi tagja tette közzé facebook oldalán.

 

Tisztelt sályi lakosok!

Úgy gondolom, hogy az elmúlt napok történései mellett nem mehetek el szó nélkül! Először is azt szeretném leszögezni, hogy nem vagyok "jobbikos", soha nem voltam tagja! Én a Mi Hazánk Mozgalom tagja vagyok!!! Remélem, most már mindenki számára világos, és ennek tudatában küldözgeti majd az ocsmány, fenyegető kommenteket, üzenekeket!

Másodszor: alapvetően súlyos problémát vélek felfedezni az emberek értelmezőképességeiben. Ugyanis, azt hogy vasárnap lesz Sályban egy békés gyertyagyújtás, miért kell támadásnak venni? Itt senki nem akar senkit bántani, nem akarnak vonulni a cigánysoron, csupán megemlékezni Barsi Hajniról, akit kegyetlenül meggyilkoltak. Ebből kifolyólag gondolom, hogy sokan nem ítélik el a történteket, hiszen lázadoznak a gyertyagyújtás ellen. Tisztában vagyok azzal, hogy bizonyos "vezetők" szándékosan hergelik a népet ellenem, ellenünk. Ők akarják a konfliktust, a lázadást!


Olvasva a tegnapi gyalázatos kommenteket, nézve a videókat, ki lehet jelenteni, hogy itt a rasszista nem én vagyok! El akartok zavarni a faluból? Mégis, hogy képzeliték, hogy ehhez bárkinek joga lenne? Miattam bűntetnek a rendőrök a faluban, ez nekem köszönhető? Ugye ezt ti sem gondoljátok komolyan???


Itt szeretném megjegyezni, hogy tegnap este egy fiatalember kiabált a kapunk előtt, minősíthetetlen stílusban nyilvánult meg, ezért nem szeretném idézni a szavait...édesapámmal kimentünk megkérdeztük, hogy mi a problémája, de természetesen nem tudtuk meg, erősen ittas állapotban volt, vagy drog hatása alatt...ekkor a kezében lévő sörösüveget eltörte az úton, majd a kezében maradt részével édesapámra támadt! Akkor kérdezem én, hogy kivel van a probléma?


A gyilkosság kapcsán sem településünk vezetői, sem térségünk országgyűlési képviselője sem nyilatkozott! Kizárólag Toroczkai László, a Mi Hazánk Mozgalom elnöke látogatott el a faluba és érdeklődött az ügyről! De könnyebb azokat szidni és bántani, akik tesznek is valamit, mert nyilván, akik otthon ülnek tétlenül, azokra nehéz bármit is ráróni!
Ti pedig nézzetek mélyen magatokba, és gondolkozzatok el, hogy ezt a felhajtást ki, mi okozta!
Ne csak nézzetek, lássatok is!

"Az embereket könnyebb meghülyíteni, mint meggyőzni őket arról, hogy meg vannak hülyítve."

Megjegyzés:

Farkas Vivien Sály Polgármesterjelöltje volt a 2019 októberi választáson, és annak ellenére, hogy a választás eredménye nem hozott neki győzelmet Sályért dolgozik továbbra is. Egy fiatal és tettrekész hölgy, aki bátor cselekedeteivel védi az ott élő magyar lakosságot. 

A jelenlegi polgármester Fekete Jánosné, aki 1990-től tölti be ezt a posztot. (Független?)  Jelenleg 72 éves. 2015-ben Tállai András köszöntötte azon alkalomból, hogy 50 éve  hivatalába lépett.

Azt hiszem, hogy az idő haladtával sok minden megváltozott Sályon is. A  stafétabotot illene átadnia egy olyan fiatal és rátermett hölgynek, mint Farkas Vivien.

 

Szólj hozzá